Den nye HTC One

iPhone-5-vs-Samsung-Galaxy-S4-vs-HTC-One-SpecifikationerHTC ONE er HTCs nye flagskib smartphone, har de genopfundet deres tilbud med en helt ny all aluminium uden pauser design, som er både smuk for øjet og en fryd for hånden. Efter at have brugt denne telefon hverdagen i to uger, glæder jeg mig til at præsentere mine resultater.

Udseende

Aluminiums kabinetet er glat, og har en virkelig præmie føler, når man sammenligner udseendet og fornemmelsen af ​​min Samsung Galaxy S3 med sin plastichus mod glatte grå metal af HTC One er det umiddelbart klart, at HTC One er den præmie mobiltelefonen. Fra hvad jeg har set af Galaxy S4, jeg allerede ved, at Samsungs fuld HD tilbyder ikke vil være i stand til at konkurrere på udseende og front.

På forsiden af ​​enheden kant-til-kant glas skærm straks fanger øjet. På 4,7 inches Jeg vil sige det er den perfekte smartphone skærmstørrelse, holder telefonen i den ene hånd, kan jeg nå alle dele af skærmen med min tommelfinger. Det er noget jeg har beundret om iPhone 5..

Når jeg går sammen, eller jeg på røret, jeg virkelig ikke ønsker at bruge to hænder for at hente min næste sang på Spotify, eller tryk ud et hurtigt svar til en SMS-besked. Den ene hånd og den ene tommelfinger bør være alt det tager. Og jeg er glad for at sige, at HTC One har dette naglet område.

På bunden er der en mikro-USB-port til opladning, synkronisering etc. .. Interessant £ 500 £ Apparatet leveres uden oplader, dette er at hjælpe med at redde planeten tilsyneladende.

På venstre side af telefonen er der en micro sim bakke med eject hul. Der er en eject medfølgende værktøj i kassen til dette formål.

Den forsænkede afbryderknappen sidder på toppen denne enhed i en temmelig akavet sted. Bliver placeret i øverste venstre side af telefonen er det betyder, at det ikke let kan nås med én hånd. Dette er faktisk overraskende irriterende i starten, men efter min første par timer af at bruge det jeg vænnede sig til det, og det er nu ikke noget problem. Jeg vil sige, jeg foretrækker afbryderknappen på S3. Men denne magt knap har et lille trick i ærmet, idet det fordobler som en IR-blaster, er ja en af ​​disse gamle stykker af teknologi, som jeg selv var længe gået fra mobiltelefoner lavet et come back … Undtagen denne gang dens faktisk nyttigt, er det blevet kombineret med nogle meget smart software på telefonen hedder “TV” efter indstilling det op med dit TV og kabel / sky box det viser alle de aktuelle tv-udsendelser på dine kanaler, et klik og TV skifter til den kanal der viser dit program. Du kan oprette favoritter, og også få det til at fortælle dig, når der er et show om at du ønsker at se. Det har også alle de standard remote funktioner. Farvel fjernbetjeninger!

Dette efterlader os med den højre side, som netop indeholder lydstyrketasten har lydstyrketasten en dejlig præmie føler til det, og selvom det er forsænket, du ved, hvornår din tommelfinger er på den.

The Screen

HTC One skærm er fuld HD og proppet ind i blot 4,7 inches giver os en nethinden tiltalende 468ppi. Skærmen er ikke overraskende sprød, dens lys, klar i sollys og giver fremragende naturlig farvegengivelse.

The Camera

Åh kameraet, fire hele megapixels ultra pixels. Ultra pixels er større, bedre og vigtigst lysere end din standard megapixel. HTC one mobil har haft lidt af gennembrud med F2.0 bagudvendt kamera. Det er simpelthen fremragende, især i svagt lys situationer, hvor kameraer ligesom at på GS3 ikke kan konkurrere.

Billederne er ikke så skarp, når blæst op til 27 inches i forhold til de højere megapixel sensorer. Forskellen er marginal selv, og billederne er perfekt til din telefon, og Facebook uploads.

Kameraet har masser af motivprogrammer, filtre og video kamera har et udvalg af indstillinger, herunder langsom-mo. som giver dig mulighed for at optage video og ved at bruge redigeringsværktøj slow-mo visse dele af den video, du ønsker at fremhæve. Temmelig forbløffende.

Zoe

Zoe er dejlige; Zoe er smuk, klog og intelligent. Zoe er en ny funktion på HTC One. Det tager 3 sekunder værd af fotos og masker dem sammen for at danne en 3 sekunders klip af dine skud, det gør for en anden måde at se det øjeblik, dets meget interessant, og bringer dit snaps til livet i galleriet. Lidt ligesom de levende billeder i Harry Potter. Du kan selvfølgelig vælge ét billede fra hele sekvensen til at bruge. Jeg elsker Zoe.

HTC Sense 5.0

Den seneste version af fornuft er slick og glat. Jeg har ikke stødt på nogen fejl, i modsætning til mine S3, hvor Samsungs Touch Wiz elskede at undskylde dagligt, fordi det havde “reagerer ikke”.

Blink foder

Interessant for omkring 50 sekunder, og derefter jeg omfordelt mit primære panel og glemte alt om det. En meningsløs tilføjelse, men intet at bekymre sig om. Undskyld HTC.

Telefon Stuff

Ja det er en telefon, og det har alle de moderne ting du ville forvente, telefonopkald, sms’er osv. osv. Og jeg er glad for at sige det gør dem meget godt. Opkaldene er klare for både dig og den person, du ringer takket være den indbyggede i støjreduktion mikrofon på bagsiden. Vigtigst selvom det er nemt og hurtigt at få adgang til dine kontakter, telefonen aldrig hakker, aldrig fryser eller låser op med dig ønsker at afslutte dit opkald (i modsætning til min S3)

Beats Audio

Den dobbelte front mod stereohøjttalere er det bedste, vi nogensinde har hørt på en telefon. Klar, sprød, højt og bassy! Ja det er en telefon med bas.

Batteri

Efterlad din oplader derhjemme for dagen, glemme alt om strømbesparende tilstand, og dæmpning skærmen